27 Ekim 2010 Çarşamba

MUSTAFA HAKKINDA HERŞEY

                                                     

           Mustafa Hakkında Her şey filmi ara ara açıp izlenmesi gereken, dolu ve derinlikli bir film gerçekten. Hiç bir şey göründüğü gibi değildir sloganıyla yola çıkan bu film aslında neden hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığı ile ilgili zamansal geçişler yaparak ve sarsıcı bir senaryo ile karşımıza çıkıyor.
       Hayat geriye dönüp bakmadan yada çevremizi ne derece etkileyip etkilemediğimizi anlamadan düzenin dayattığı tüketeceksin, düşünmeden bilinçli olmadan tüketeceksin(sadece maddi şeyler değil) mantığıyla çerçevelenmiş bir hayat. Belki dışarıdan rengarenk gözüken ama tatsız bir hayat.  Kahramanımızın bu anlamda  hayat ve yaşadıkları ile ilgili değerlendirmeleri geç kalmış bir zamanda gerçekleşiyor. Giden gidiyor, yitik sabit. Ama geç kalsa da değerlendirmeler anlamı yakalamışsa birey kazanca odaklanılmal, kaybedilenlere değil sanırım. Çok ayrıntı vermek istemiyorum ama gönül rahatlığı içinde tavsiye edebiliyorum . Çağan Irmak bence hep izlenesi filmler yapıyor. Ellerine sağlık...

4 yorum:

thalassapolis dedi ki...

Mustafa Hakkında Herşey benim Issız Adam'dan daha çok sevdiğim bir Çağan Irmak filmi. Mustafa hakkında öğrendiğiniz herşeyden sonra ona kızamıyorsunuz yaptıkları için. Ona karşı ne hissedeğimi kestirememiştim filmi izlerken. Yargılasam mı acısam mı bilememiştim. Filmin ayrı bir tadı da hiç kuşkusuz klasik müziklerin filme eşlik etmesi. Tekrar izlemek gerek. sevgiler...

Hatice dedi ki...

Müzikleriyle, sarsıcı sahneleriyle gerçekten insanın aklına kazınıyor bu film özellikle annesi ile diyalogları çok etkileyici ...ilginize teşekkürler..

hülya dedi ki...

En kısa zamanda izlemek üzere not ettim bunu, teşekkürler

Hatice dedi ki...

Evet izlenesi bir film gerçekten ,izledikten sonra da konuşalım:))