22 Aralık 2011 Perşembe

A. ALİ URAL/GÜNEŞİMİN ÖNÜNDEN ÇEKİL

Günlerce inanılmaz güzellikte adalarla süslenmiş bir deniz kenarında hissettim kendimi.... Çok sıcaktı bunalmıştım...Denizden gelen esinti beni biraz olsun rahatlatıyordu ama denize girmeliydim ve adalarda dinlenmeliydim....Neden hemen denize bırakamadım kendimi bilemedim... malayani tuttu yenimden ... Zor kurtardım kendimi ... Denizdeydim ennihayetinde....Her adaya vardığımda orada kalmak istedim, her adadan ayrılıp bütün adalarda varolmak istedim...Mest oldum, bazen bedbaht.... bilemedim.... burda dursam mı başka bir denize geçmesem mi ... içmedim... sarhoş değilim... aksine gerçeklerdeyim.... Nasıl aptal hissettim kendimi nasıl şanslı....

Ahhh Ali Ural ..... Duygudan duyguya , asırdan asıra, dersten derse ,insandan insana .... yoruldum ...

Doğudan ve Batıdan Portreler... ...Kitaplığıma koymayı düşünmüyorum uzun süre.... yoldaşımdır ....

Kitaptan seçtiklerim:

Nefis bu,kuşu gökten koparır, balığı denizden...

İnsan ne tuhaftı . Kah Musa oluyordu kah Firavun, kah bahar oluyordu kah kara kış,kah damla oluyordu kah deniz, kah bülbül oluyordu kah dilsiz....

4 yorum:

mesed hanım. dedi ki...

ali hoca bitanedir ya. burada güzelliklerle karşılaşmak sevindiriyor her defasında.

kitabı geçen yıl okumuştum ve bazı kitaplar var ki her okunuşları ilk okuyuş.
nicelerine...


sevgiler,

Hatice dedi ki...

Ali Ural ilgiyle takip ettiğim ama gereği kadar özümseyemediğimi düşündüğüm müthiş bi insan...

Teşekkürler..
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

ali ural'ın adının geçtiği yere iki çift kelam yazmazsam hatrı kalır senelerin.ali hoca kelimelere dans ettiriyor..uçsuz bucaksız ummanlara sürüklüyor insanı...güzel seçim tebrikler...

Hatice dedi ki...

teşekkürler:)

hakikaten öyle...inanılmaz bir kalem:)))