8 Aralık 2011 Perşembe

İLKİM ÖZ TAN/ ERKEKLER NEDEN EVLENİR...


Dünki Türkiye Serisi'ni aralıksız okumayı düşünüyordum ama sanırım biraz ağır geldi.... Yani keyfini süremez oldum son iki kitapta.... Bu özel seriyi bu duygularla sürdürmektense farklı bir kaç kitapla devam edip sonra seriyi kısa sürede bitirmeye karar verdim. 
Erkekler neden evlenir? kitabı Kitap Kurduyum Ben'in çekilişinde kazandığım bir kitap... Hemde 24 Kasımda:))Anlamlı bir hediyeydi. Başlık çok dikkat çekici olduğu ve erkeklerle ilgili muzdarip kadınların çokluğu kitabın bir kaç elden sonra bana ulaşmasına neden oldu....Ben de ilgiyle ve merakla okudum....Kadınlar için erkekler , erkekler için de kadınlar tam bir muamma.... Anlamaktan ziyade sorgulayıcı, iğneleyici, kusur araştırıcı maalesef kadınların erkeklerle ilgili yorumları... Erkeklerde de boşvermişlik hali görüyorum.. Yani ne yapsam da yollar tıkalı.!!! deyip kendilerini adalara hapsedip kulaklarını tıkıyorlar.... Neyse bunlar benim saptamalarım :)) Gelelim kitaba... 6 hikaye var. Bu hikayelerde erkekleri, iç dünyalarını dolayısıyla kadınları gözlemleme şansını yakalıyoruz.... İlk 4 hikaye mutlu sonla bitse de son 2 hikaye oradaki bitmişlik durumu insanı gerçekten derinden etkiliyor....İlişkileri tahlil etme anlamında da önemli bir kitap.......

Kitaptan Seçtiklerim:

"Hem empati kurmalıyız hem de kendi bulunduğumuz yeri ayrı tutmalıyız."
"Unutmak bir savunma davranışıdır"
"Hayatın karşısında, kendin dışında bir bireyle durmak seni güçlendirir."



Hiç yorum yok: