24 Mayıs 2012 Perşembe

KRZYSZTOF KİESLOWSKİ/ DEKALOGLAR( 2. BÖLÜM)


2.emir: " Tanrı'nın adını boş yere ağzına almayacaksın"

1. dekalogtan çok etkilenmiştim. Allah inancı ancak bu kadar güzel anlatılabilir demiştim. Blog fotoğrafım oradaki oyuncunun fotoğrafı. Bugün ikincisini izledim. Böyle bir sinema dili geliştirilmiş olması beni çok etkiliyor. Fotoğraftaki sahneyi izlerken kocaman bir coşku hissettim yüreğimde. Umut neredeyse bitmişken yeniden doğuş bu kadar güzel anlatılabilirdi. Lütfen izleyin demekten kendimi alamıyorum. Hikayeye değinecek olursam bir kadın var ölümcül hasta olan kocası ve hamile kaldığı sevgilisi. İkisine de aşık. Öyle olduğunu söylüyor. Çektiği acıdan, sıkıntıdan iki adamında hayatında ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz. Bir de doktor var ... iki paralel hikaye ... doktordan kocası hakkında net bilgi istiyor... ya çocuk ya kocasını seçmek zorunda... Sonu... size bırakıyorum ...ertelemeden buluşun... 

2 yorum:

mesed hanım. dedi ki...

Allah inancı en sarılmak istediğim... Seni seviyorum, çok seviyorum.

Aslı Erdoğan bir de. Canım Aslı'm...

Hayırlı kandiller.
Çok dua...

Hatice dedi ki...

:)) kalp kalbe diyorum yine....bilmukabele:)

Aslı Erdoğan öyle çok güçlü referansları varki, sevmezsem çok utanacağım:)

Işık çok ışık olsun...