9 Eylül 2012 Pazar

MAJİD MAJİDİ/BARAN


Hafta sonları kovboy filmleri olurdu TRT de. Hep aklımda öyle kalmış...Şimdi ise öyle özel filmler çıkıyor ki...Gerçekten  takdiri hak ediyor TRT.....Bir gece vakti izledim Baran'ı.. başlamıştı ama sonra başını izlerim dedim...Tam filmin seyrinin değiştiği, nefretin en güçlü duyguya dönüştüğü noktada izlemeye başlamışım..Başını izleyince de çok derinden bir etkilenme yaşadım...Aşk' ı hiç bir filmde böyle izlemedim, aşkı böyle yorumlayan  bir yönetmen görmedim.....Aşkı zarar vermek ya da öldürücü bir sahiplenme duygusu olarak algılayanlara öyle güzel yanıt ki bu film.... sanırım bu filmi her hatırladığımda ya da izlediğim de umut ile hüznü aynı anda hissedeceğim...Majid Majidi ve fimleri....mutlaka buluşulmalı.....

4 yorum:

büşra dedi ki...

aynen kankaaa :D

Hatice dedi ki...

çok şükür beğendirebildik bir şeyi:)))

büşra dedi ki...

bloguna böyle ergen yorumları yazmak yasak değil di miiii? :)

Hatice dedi ki...

yorumların başım gözüm üstüne der sen ergen ben olgun takılırız..olur biter büşra:))