20 Ekim 2012 Cumartesi

DERVİŞ ZAİM/ CENNETİ BEKLERKEN


Derviş Zaim ile tanışmam Nokta filmi ile olmuştu ilk kez... Sinemada izlemiştik arkadaşlarla...Filmi izlemek için hazırlıklı olan sadece bir arkadaşımız vardı aramızda, zira güneş gözlüğünü çıkartıp izlemişti.... Biz de gözlerimizi kısmaktan bitap düşmüştük..:)) İzleyenler bilir Nokta filmi tuz gölünde çekilmiştir, izlerken rahatsız edici şekilde gözleri etkilemektedir bu yer:))....Efendim hat sanatı ekseninde bir adamın pişmanlığı idi ele alınan...pek beğenmemiştik...etkilememişti ...Şimdi öğrendim ki aslında bu filmler bir üçleme imiş... Geleneksel el sanatları üzerine...Ben Nokta ile ikinci filmi izlemişim... İlk filmi olan Cenneti Beklerken gerçekten harika.. Minyatür sanatını tarihle öyle güzel harmanlamış ki bu sefer Derviş Zaim, hayran kalmamak elde değil... Uzun zaman önce alıp, beklettiğim bir filmdi... pişman oldum ... çabucak buluşmak gerek...





3 yorum:

N.Narda dedi ki...

Ben de Nokta'dansa Cenneti Beklerken'i sevmiştim. Üçlemenin diğeri hangi daldaydı, unutmuşum, ebru muydu, bi bakayım :)

Hatice dedi ki...

Ben baya baya sevdim Cenneti Beklerken'i:))Gölgeler ve Suretler gölge oyunları üzerine imiş...

Adsız dedi ki...

bloğumda koşulsuz şartsız sahibini bekleyen 16 adet kitap var
neden senin olmasınlar..
:)